Edisi Artis Kantoi !! Alif Aziz Cuak Bila " KANTOI" Mencuri Telefon Mira Filzah >>



Nasib baiklah penyanyi dan pelakon Alif Aziz ni dah pun bertunang, dan bakal menamatkan zaman bujangnya tak lama lagi.. Kalau tidak, mesti ramai peminat kat luar sana harap Alif bercinta dengan Mira Filzah..

Alif dan Mira dah digandingkan bersama dalam drama ‘Meh Sandar Pada AKu’.. Bakal menemui penonton tak lama lagi.. Pasangan ini dah mula memuatnaik gambar dan video untuk promosikan drama tu di akaun Instagram masing-masing..

Ada beberapa keping gambar yang dimuatnaik oleh Mira baru-baru ini maklumkan Mira dah hilang telefon.. Hilang telefon bukan sebab dicuri, tapi atas sebab kecuaian Mira sendiri.. Walaupun dah cari di merata tempat masih lagi tak jumpa..

Waktu Mira hilang telefon tu, Mira ada di Cameron Highland untuk penggambaran drama bersama Alif.. Hampir dua hari Mira hilang telefon itu, Mira dapati telefon tu dah pun ‘dicuri’ oleh Alif..

Alif dah ‘curi’ telefon Mira selama dua hari, tak lama lepas tu.. Alif dah pulangkan semula telefon Mira yang dibalut dalam kertas skrip drama dorang.. Alif nak bergurau ‘manja’ dengan Mira, saja sembunyikan telefon Mira selama dua hari..

Haa, ‘sweet’ kan pasangan ni? Mira punya dah gelabah cari Iphone yang disangka dah hilang.. Alif yang dah sorokkan telefon Mira, boleh buat selamber je hisap rokok buat tak tahu Mira hilang telefon..

Mira pun bila dah digandingkan sebagai hero dan heroin dengan Alif dalam drama nampak 'gedik' lebih-lebih je dengan Alif, 'gedik' sebab nak hidupkan watak ke? Tak payah la nak manja-manja sangat.. Simpan manja tu kat bakal suami, ramai sangatkan yang tergila-gilakan Mira 'gadis melayu terakhir' ni? 







Edisi Artis Kantoi !! Alif Aziz Cuak Bila " KANTOI" Mencuri Telefon Mira Filzah >> Edisi Artis Kantoi !! Alif Aziz Cuak Bila " KANTOI" Mencuri Telefon Mira Filzah >> Reviewed by Unknown on 08:06:00 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.