Sayu, Isteri Bertarung Nyawa Bersalin, Suami Datang Bawa Khabar Duka




Mayat seorang lelaki dengan tangan di ikat dan kesan kelar dileher di temui dikebun sawit Yong peng di sini Kira kira jam 6.30 petang. semalam.

Mayat berkenan dipercayai adalah mangsa culik yang berlaku dua hari lepas yakni Bernama Norazee Bin Abdulrahman 33 tahun seorang pekerja ATM yang di culik beberapa individu yang menaiki van putih di depan rumahnya kampung minyak beku Batu pahat johor dalam kejadian tengah hari dua hari lepas.

Mangsa juga merupakan seorang ayah dan juga memiliki isteri yang sarat mengandung anak kedua mereka yang hanya mennghitung hari untuk bersalin.
Sumber Berkata untuk maklumat terkini mengenai kes culik pekerja ATM tersebut,mangsa telah ditemui di kebun sawit yong peng petang semalam dengan keadaan tangan terikat dan memiliki luka dibagian leher dipercayai di sembelih dan meninggal dunia di tempat kejadian.katanya















Sayu, Isteri Bertarung Nyawa Bersalin, Suami Datang Bawa Khabar Duka Sayu, Isteri Bertarung Nyawa Bersalin, Suami Datang Bawa Khabar Duka Reviewed by Unknown on 21:52:00 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.